RALNET - Servicii internet RALNET - Servicii internet

Sidebar

  • Home
  • Despre noi
  • Abonamente internet
  • Test viteza
  • SPV e-Factura
  • Servicii IT
  • Servicii web
  • Contact
  • Termeni si Conditii
    • Politica de livrare a serviciilor
    • Politica de confidentialitate
    • Siguranta datelor clientilor
  • Home
  • Despre noi
  • Abonamente internet
  • Test viteza
  • SPV e-Factura
  • Servicii IT
  • Servicii web
  • Contact
  • Termeni si Conditii
    • Politica de livrare a serviciilor
    • Politica de confidentialitate
    • Siguranta datelor clientilor
bine ati venit la

RAL INFO SERV

solutii de calitate in domeniul IT&C din anul 2007. Experienta de aproape 10 ani in acest domeniu ne recomanda ca un partener serios, un adevarat profesionist.

Raport indicatori calitate internet Trimestrul II 2020

Detalii
17 Februarie 2019

In curs de actualizare

Raport indicatori calitate internet Trimestrul I 2020

Detalii
17 Februarie 2019

INDICATORI DE CALITATE ADMINISTRATIVI  PENTRU FURNIZAREA SERVICIULUL DE ACCES LA INTERNET
TRIMESTRUL I 2020


1. Termenul necesar pentru furnizarea serviciului de acces la internet
a) Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate cereri: 1 zi
b) Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate cereri: 1 zi
c) Procentul cererilor soluţionate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul final: 100 %.
2. Termenul de remediere a deranjamentelor
a) Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 4 ore
b) Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid remediate deranjamente valide: 21 ore
c) Procentajul deranjamentelor remediate în intervalul de timp convenit cu utilizatorul: 100 %
3. Frecvenţa reclamaţiilor utilizatorului final: 0.186%
4. Frecvenţa reclamaţiilor referitoare la deranjamente: 0.186%
5. Frecvenţa reclamaţiilor privind corectitudinea facturii: 0 %
6. Termenul de soluţionare a reclamaţiilor primite de la utilizatorii finali:
- Durata în care se încadrează 80% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii:
- reclamaţii de nefuncţionare: 4 ore
- reclamaţii privind factura: 0 zile
- Durata în care se încadrează 95% din cele mai rapid soluţionate reclamaţii:
- reclamaţii de nefuncţionare: 21 ore
- reclamaţii privind factura: 0 zile
- Procentajul reclamaţiilor soluţionate în termenul asumat de furnizor:
- reclamaţii de nefuncţionare : 100%
- reclamaţii privind factura : 0%

Pagina 3 din 7
  • Start
  • Prec
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • Mai departe
  • Sfârșit

Diverse

  • Model contract
  • Solutionare reclamatii
  • Parametri de calitate

Parteneri

Certsign

Net Communication

Polimed

  1. Sunteți aici:  
  2. Acasă
  3. Info

Copyright © Ral Info Serv. Designed by